Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Jakie urządzenia serwisuje?
Wykonuję naprawy pogwarancyjne ekspresów do kawy, pralek, suszarek, zmywarek, piekarników, kuchenek mikrofalowych i odkurzaczy większości producentów.
Nie naprawiam: Sprzętu RTV, sprzętu chłodniczego, urządzeń gazowych, drobnego sprzętu agd, żelazek i stacji parowych oraz okapów kuchennych. Nie naprawiam urządzeń zakupionych w Biedronce i Lidlu. Nie naprawiam sprzętu firmy Miele.
Zgłoszenia telefonicznie przyjmuję pn-pt od 8.00 – 18.00
Wizyty domowe realizuję w pn-pt w godzinach 8.00-12.00
Po godz. 12.00 pracuję w zakładzie – przed przyjazdem należy umówić się telefonicznie
Najlepiej telefonicznie z podaniem danych z nalepki serwisowej. Nie odbieram połączeń od numerów zastrzeżonych. Nie odpowiadam na sms, WhatsApp i Messenger od nieznanych mi numerów.
Podstawowy obszar działalności to Łomianki oraz okoliczne miejscowości takie jak: Dziekanów, Pieńków, Łomna, Palmiry, Cząstków, Czosnów, Laski, Izabelin i Truskaw.
Szczegóły dotyczące ceny usług są tutaj
Płatność gotówką, przelew na telefon, BLIK, przelew na konto.
Czas oczekiwania zależy od ilości zleceń które mam do wykonania w danym tygodniu. Staram ustalać termin wizyty nie później niż następnego dnia roboczego od zgłoszenia ale przy dużej ilości zleceń nie zawsze jest to możliwe.
Jeżeli posiadam wszystkie części zamienne naprawa u klienta zwykle trwa od 0,5 do 3 godzin. Jeżeli występuje konieczność zamówienia części termin naprawy odpowiednio wydłuża się o czas potrzebny na dostawę. Czas ten zależy od dostępności danego podzespołu. Z reguły jest to 1-3 dni ale w przypadku nietypowych podzespołów może trwać i kilka tygodni. W przypadku skomplikowanych naprawa niekiedy jest konieczny transport sprzętu do zakładu.
Wszystkie części zamienne są objęte roczną gwarancją. Na wykonane usługi udzielam 6-cio miesięcznej gwarancji . Gwarancją nie są objęte usługi polegające na czyszczeniu zapchanych filtrów, odpływów, dopływów, dysz spryskujących i wszelkich czynności możliwych do wykonania przez klienta zgodnie z instrukcją obsługi danego urządzenia.
Co do zasady wyświetlanie błędu świadczy o awarii i nie należy tego lekceważyć.
Użytkowanie urządzenia z usterką najczęściej prowadzi do wystąpienia kolejnej awarii a niekiedy do takiego uszkodzenia sprzętu że naprawa będzie nieopłacalna.
Każde urządzenie Agd które posiada wtyczkę z uziemieniem musi być podłączone
do sprawnego gniazda z tzw. bolcem. Chroni to użytkownika przed porażeniem prądem elektrycznym .
W przypadku sprawnej instalacji elektrycznej wyposażonej w wyłącznik różnicowo-prądowy użytkowanie uszkodzonego sprzętu zwykle nie jest możliwe.
Niestety nie zawsze instalacja jest sprawna a już absolutnie niedopuszczalne jest używanie przedłużaczy bez uziemienia.
W przypadku gdy urządzenie wyrzuca jakikolwiek bezpiecznik należy niezwłocznie odłączyć je do sieci i wezwać serwis. Używanie takiego urządzenia grozi porażeniem prądem elektrycznym.
Wszystko zależy od rodzaju sprzętu. Często stare sprawdzone modele po naprawie pracują dłużej niż nowe, słabej jakości urządzenia.
Ekspresy naprawiam tylko w zakładzie. Każdy ekspres przechodzi przegląd postawowy, nie mozliwości wymiany np. samych uszczelek.
Ekspres należy dostarczyć kompletny tzn. wszystkie tacki, pojemniki, dysze gorącej wody i kubki oraz rurki do mleka. Tylko wtedy mogę dokonać kompleksowego sprawdzenia urządzenia.
Pralka nie może być w trakcie prania. Powinna być opróżniona. Na pralce nie powinny znajdować się żadne przedmioty. Zawór odcinający wodę powinien być sprawny - jeżeli nie da się zakręcić należy wezwać hydraulika w celu jego wymiany.
Zmywarka powinna być opróżniona z naczyń. Zawór odcinający wodę musi być sprawny – jeżeli nie da się zakręcić należy wezwać hydraulika w celu jego wymiany. Listwa pod szafkami powinna dać się zdemontować w łatwy sposób. Nie zajmuję się naprawą mebli kuchennych i w przypadku skomplikowanego dostępu do urządzenia nie przystępuję do naprawy.
Suszarka nie wymaga specjalnego przygotowania.
Piekarnik powinien być pusty i zimny.
© Serwis ekspresów - Naprawa Agd Łomianki Andrzej Wyszyński
Naprawa Agd Łomianki
Andrzej Wyszyński
05-092 Łomianki
ul. Prym. S. Wyszyńskiego 13a
agdrtvsat@com