Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Jakie urządzenia serwisuje?
Wykonuję naprawy pogwarancyjne ekspresów do kawy, pralek, suszarek, zmywarek, piekarników, kuchenek mikrofalowych i odkurzaczy większości producentów.
Nie naprawiam: Sprzętu RTV, sprzętu chłodniczego, urządzeń gazowych, drobnego sprzętu agd, żelazek i stacji parowych oraz okapów kuchennych. Nie naprawiam urządzeń zakupionych w Biedronce i Lidlu. Nie naprawiam sprzętu firmy Miele.
Zgłoszenia telefonicznie przyjmuję pn-pt od 8.00 – 18.00
Wizyty domowe realizuję w pn-pt w godzinach 8.00-14.00
Po godz. 14.00 pracuję w zakładzie – przed przyjazdem należy umówić się telefonicznie
Najlepiej telefonicznie z podaniem danych z nalepki serwisowej
Podstawowy obszar działalności to Łomianki oraz okoliczne miejscowości takie jak: Dziekanów, Pieńków, Łomna, Palmiry, Cząstków, Czosnów, Laski, Izabelin i Truskaw.
Szczegóły dotyczące ceny usług są tutaj
Płatność gotówką, przelew na telefon, BLIK, przelew na konto.
Czas oczekiwania zależy od ilości zleceń które mam do wykonania w danym tygodniu. Staram ustalać termin wizyty nie później niż następnego dnia roboczego od zgłoszenia ale przy dużej ilości zleceń nie zawsze jest to możliwe.
Jeżeli posiadam wszystkie części zamienne naprawa u klienta zwykle trwa od 0,5 do 3 godzin. Jeżeli występuje konieczność zamówienia części termin naprawy odpowiednio wydłuża się o czas potrzebny na dostawę. Czas ten zależy od dostępności danego podzespołu. Z reguły jest to 1-3 dni ale w przypadku nietypowych podzespołów może trwać i kilka tygodni. W przypadku skomplikowanych naprawa niekiedy jest konieczny transport sprzętu do zakładu.
Wszystkie części zamienne są objęte roczną gwarancją. Na wykonane usługi udzielam 6-cio miesięcznej gwarancji . Gwarancją nie są objęte usługi polegające na czyszczeniu zapchanych filtrów, odpływów, dopływów, dysz spryskujących i wszelkich czynności możliwych do wykonania przez klienta zgodnie z instrukcją obsługi danego urządzenia.
Co do zasady wyświetlanie błędu świadczy o awarii i nie należy tego lekceważyć.
Użytkowanie urządzenia z usterką najczęściej prowadzi do wystąpienia kolejnej awarii a niekiedy do takiego uszkodzenia sprzętu że naprawa będzie nieopłacalna.
Każde urządzenie Agd które posiada wtyczkę z uziemieniem musi być podłączone
do sprawnego gniazda z tzw. bolcem. Chroni to użytkownika przed porażeniem prądem elektrycznym .
W przypadku sprawnej instalacji elektrycznej wyposażonej w wyłącznik różnicowo-prądowy użytkowanie uszkodzonego sprzętu zwykle nie jest możliwe.
Niestety nie zawsze instalacja jest sprawna a już absolutnie niedopuszczalne jest używanie przedłużaczy bez uziemienia.
W przypadku gdy urządzenie wyrzuca jakikolwiek bezpiecznik należy niezwłocznie odłączyć je do sieci i wezwać serwis. Używanie takiego urządzenia grozi porażeniem prądem elektrycznym.
Wszystko zależy od rodzaju sprzętu. Często stare sprawdzone modele po naprawie pracują dłużej niż nowe, słabej jakości urządzenia.
Ekspres należy dostarczyć kompletny tzn. wszystkie tacki, pojemniki, dysze gorącej wody i kubki oraz rurki do mleka. Tylko wtedy mogę dokonać kompleksowego sprawdzenia urządzenia.
Pralka nie może być w trakcie prania. Powinna być opróżniona. Na pralce nie powinny znajdować się żadne przedmioty. Zawór odcinający wodę powinien być sprawny - jeżeli nie da się zakręcić należy wezwać hydraulika w celu jego wymiany.
Zmywarka powinna być opróżniona z naczyń. Zawór odcinający wodę musi być sprawny – jeżeli nie da się zakręcić należy wezwać hydraulika w celu jego wymiany. Listwa pod szafkami powinna dać się zdemontować w łatwy sposób. Nie zajmuję się naprawą mebli kuchennych i w przypadku skomplikowanego dostępu do urządzenia nie przystępuję do naprawy.
Suszarka nie wymaga specjalnego przygotowania.
Piekarnik powinien być pusty i zimny.
© Naprawa Agd Łomianki Andrzej Wyszyński
Naprawa Agd Łomianki
Andrzej Wyszyński
05-092 Łomianki
ul. Prym. S. Wyszyńskiego 13a
ankomed@poczta.onet.pl